این نوع تمرین باعث بهبود مقاومت قلبی و عروقی شما میشود و چربی و کالری میسوزانید. این فعالیت ورزشی کمک بسیاری به تناسب اندام و رهایی از چربی های اضافی می کند. بعد از پایان جلسه تمرینی، از حرکات کششی استفاده کنید. در پایان رکاب زنی بدن خود را به آرامی خنک و حرکات کششی انجام دهید. هر کدام از این دوچرخه­های ثابت را می­توان برای استفاده در منزل خرید دوچرخه ثابت را انجام داد، تنها تفاوت آنها در قابلیت­هایی است که هر یک را نسبت به دیگری متمایز می­کند. سرعتی اینتروال: باید با یک سرعت ثابت شروع و خود را گرم کنید. دوچرخه ثابت با ارائه سطوح مختلف مقاومت، می تواند تمرینات متناوب یا HIT را برای ورزشکار فراهم کند. هر زینی که انتخاب میکنید، باید ایمن و ثابت باشد. همه ما تبلیغات آنها را در همه جا دیدهایم، اما از آن جایی که مدلها و انواع مختلفی از این دوچرخهها در بازار وجود دارند، انتخاب یکی از آنها کار سادهای نیست.

برای این کار باید از تنظیمات مقاومت در این دوچرخهها استفاده کنید. در ضمن اگر با سرعت ثابت کار کنید، کالری بیشتری نیز خواهید سوزاند. با استفاده مداوم از دوچرخه ثابت اسپینینگ می توانید سیستم قلبی-عروقی خود را نیز ارتقا دهید و از سلامتی بیشتری نیز برخوردار شوید. این مدلها یک تکیهگاه دارند که ورزشکردن را برای همه گزینه مناسبی خواهد بود، حتی کسانی که کمی کمردرد دارند ولی پزشک اجازه استفاده از دوچرخه ثابت را به آنها داده است. شباهت این دو محصول در شبیهسازی حالت دوچرخهسواری واقعی برای راننده آن است؛ یعنی هر دو مدل میکوشند این احساس را در شما به وجود بیاورند که انگار روی یک دوچرخه واقعی هستید و همان کاربرد را برایتان شبیهسازی میکنند. ورزشکاران حرفه ای برای آماده سازی ، افزایش استقامات و بالا بردن توان جسمی از این محصول استفاده میکنند . همچنین به طور معمول وزن فلاویل دوچرخه های اسپینیگ از وزن فلایول دوچرخه های ایستاده مقداری بیشتر است. این مدل از دوچرخههای ثابت بیشتر در باشگاهها دیده میشوند.

این نوع دوچرخه، از مرسوم ترین انواع دوچرخه ثابت است که استفاده ای مشابه با دوچرخه های معمولی دارد و ساختار آن نیز تقریبا شبیه دوچرخه های معمولی تعبیه خرید دوچرخه ثابت از دیوار شده است. را میتوانید مشاهده کنید و از وضعیت خود مطلع گردید و یا حتی آمادگی جسمانی خود را نسبت با روزهای دیگر مقایسه کنید. بعضیها به زینهای سفت و باریک و بعضی دیگر به زینهای پهن و نرمتر علاقه دارند. تمرکز این نوع از دوچرخهها روی پدالزدن است و نسبت به دو مدل دیگر باید برای استفاده از آنها با فشار بیشتری رکاب بزنید. بالا رفتن از سربالایی: ابتدا با سرعت ثابت خود را گرم کنید. دوچرخههای ثابت یکی از بهترین دستگاهها برای ورزش کردن در خانه هستند. اگر از این دوچرخهها در خانه استفاده میکنید، زین را بهاندازه ارتفاع باسن خود نسبت به زمین در حالت ایستاده تنظیم کنید. اینها در واقع همان دوچرخه معمولی هستند که سالیان دراز همه ما تجربه استفاده از آن ها را داشته ایم.این دوچرخه ها دارای صندلی بلند و پدال هایی در پایین صندلی هستند که قابلیت تمرین با شدت بالا را نیز برای کاربر فراهم می کند.

بهیاد داشته باشید برای شروع این تمرینات باید سلامتی لازم را داشته باشید و همچنین با برنامهی سبک و کوتاه شروع کنید. زین راحت و ثابت: بهترین امکانات هم باعث نمیشوند روی یک زین بد، حس خوبی داشته باشید. یکی از مزایای چشمگیر دوچرخههای ثابت عمودی این است که بیشتر مدلهای آن قابلجمعکردن و فشردهسازی هستند؛ یعنی بعد از استفاده از دستگاه میتوانید آن را جمع کنید و در یک گوشه از اتاق بگذارید. هر جلسه سعی کنید چند دقیقه بیشتر تمرین کنید. اگر بهدنبال آبکردن چربیها و سوزاندن کالری بیشتر هستید، دوچرخههای اسپینینگ گزینههای مناسبی خواهند بود. 1) دوچرخه ثابت ایستاده : معمول ترین نوع از دوچرخه های ثابت می باشند که مانند دوچرخه های عادی با زین هستند فقط از نوع ثابت شان می باشند که در اکثر باشگاه ها از این نوع دوچرخه استفاده می شود که این مدل از دوچرخه ثابت ساخت ایران قیمت مناسبی دارد و می تواند با همان کارایی برند های خارجی را با قیمت مناسب تر و به صرفه تر داشته باشد . بنابراین قابلیت تنظیم مقاومت دوچرخه ثابت، از جمله ویژگیهای مهمی است که برای داشتن یک تمرین خوب با دوچرخه باید در نظر بگیرید. به جای تمرکز در بودجه کم، لوازم ورزشی خود را به عنوان یک سرمایه گذاری بلقوه تلقی کنید و از پیشنهاد های ارزشمند بهره مند شوید و هزینه های بلند مدت را پایین بیاورید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش دوچرخه ثابت نشسته لطفا از سایت ما دیدن کنید.